spiderweb.gr - background
© Copyright 2006-2014 SpiderWeb.gr. All Rights Reserved. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Powered By DixanSoft.com
Loading..

Κατασκευή ιστοσελίδων

Εσείς έχετε σωστή διαδικτυακή παρουσία;

Η SpiderWeb προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε στην κατασκευή ιστοσελίδων πετυχαίνοντας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία. Αύξηση επισκεψιμότητας – προσέλκυση νέων πελατών – διεύρυνση του τζίρου

slider background
cloud cloud cloud mountains icon pilon clipart plain icon plain icon cloud image

Απογειώνουμε την παρουσία σας

στο διαδίκτυο

slider background

Joomla Experts

Κατασκευή Joomla Templates, Components, Modules, Plugins

Οι Joomla προγραμματιστές μας είναι ειδικοί να σας παρέχουν ολοκληρωμένη λύση για υπηρεσίες που σχετίζονται με Joomla εφαρμογές. Περισσότερες πληροφορίες

slider background

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Προσφέρουμε επιτυχημένο SEO – Προβολή / Διαφήμιση στο Internet

Προωθήστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης

slider background

Samsung Galaxy S5 vs iPhone 5S

Και ο πόλεμος καλά κρατεί! Η παγκόσμια ‘μάχη’ επικράτησης των δύο κολοσσών στα smartphones (και όχι μόνο), Samsung και Apple, με τις ναυαρχίδες τους, Galaxy S5 και iPhone 5S, συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον..

Η Samsung, προκειμένου να προωθήσει το νέο Galaxy S5, ξεκίνησε μια διαφήμιση στις αρχές του Ιουλίου, όπου ‘πικάρει’ τους ιδιοκτήτες του iPhone και τους χαρακτηρίζει ως ‘wall hunggers’, επειδή αναγκάζονται να ‘κρέμονται’ με τον φορτιστή τους γύρω από τις μπρίζες, προσπαθώντας να φορτίσουν το κινητό τους που τελειώνει γρήγορα η μπαταρία. Σ’αυτή τη διαφημιστική προσπάθεια, η Samsung θέλει να προβάλει τη λειτουργία Ultra Power Saving Mode του Galaxy S5, όπου ο κάτοχος του έξυπνου αυτού κινητού μπορεί να εξασφαλίσει σχεδόν μια ολόκληρη μέρα με την μπαταρία του στο 10% αλλά και τη δυνατότητα που έχουν οι ιδιοκτήτες τους για αλλαγή μπαταρίας αν έχουν μαζί τους εφεδρική (πολύ σημαντικό). Δείτε το video https://www.youtube.com/watch?v=mzMUTrTYD9s

Στη συνέχεια η Samsung, στις 18 Ιουλίου, ξεκίνησε μια νέα διαφήμιση για τη λειτουργία Ultra Power Saving Mode του Galaxy S5, όπου δύο νεαροί, με τη λειτουργία Ultra Power Saving Mode ενεργοποιημένη και τη μπαταρία στο 100%, ξεκίνησαν ένα ‘road trip’ για να διασχίσουν ολόκληρη την Αμερική από την μια ακτή έως την άλλη, χωρίς να ξαναχρειαστεί να φορτίσουν τα κινητά τους. Πραγματοποίησαν ένα ταξίδι 5500 χιλιομέτρων διάρκειας επτά ημερών όπου κατά τη διάρκειά του έστειλαν 86 γραπτά μηνύματα, μίλησαν πάνω από 16 λεπτά, τράβηξαν 119 φωτογραφίες και πάνω από τέσσερα λεπτά βίντεο. Φυσικά και αυτό το διαφημιστικό σποτ αφήνονται σαφής αιχμές κατά της διάρκειας της μπαταρίας του iPhone 5S… Δείτε το video https://www.youtube.com/watch?v=bVMXnQtlRkk

Μπορεί άραγε αυτή η διαφημιστική προσπάθεια της Samsung να την ανεβάσει στην πρώτη θέση των πωλήσεων σε smartphones; Και αυτό το λέμε γιατί πριν 10 μέρες, με αφορμή τα αποτελέσματα πωλήσεων – κλείσιμο του δεύτερου οικονομικού τριμήνου, η Samsung παραδέχτηκε ότι οι πωλήσεις ‘έξυπνων’ συσκευών της, δεν είχαν τα προσδοκόμενα αποτελέσματα και παρουσίαζαν πτώση. Η κύρια αιτία αποδόθηκε στο κορεσμό της αγοράς από τα φθηνότερα μοντέλα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το Galaxy S5 ήταν δύο εκατομμύρια πωλήσεις πίσω από το iPhone 5S το μήνα Μάιο παρά το γεγονός ότι ήταν μόλις ο δεύτερος μήνας κυκλοφορίας του! Η έρευνα ήταν παγκόσμια και κάλυπτε το 90% της παγκόσμιας πίτας (ήταν αρκετά αξιόπιστη) και απέδειξε στην πράξη ότι οι καταναλωτές δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στο iPhone 5S, παρά το γεγονός ότι βγήκε στην αγορά σχεδόν οκτώ μήνες πριν το καμάρι της Samsung, το Galaxy S5, και το γεγονός ότι σε τρεις μήνες θα παρουσιαστεί το νέο iPhone 6.

Ο χρόνος, και η μάχη του μάρκετινγκ, θα το δείξει….

Το ‘τρολλάρισμα’ (trolling) μεταξύ εταιρειών κολοσσών δεν είναι σπάνιο φαινόμενο και δείχνει, αν μη τι άλλο, το χιούμορ που διαθέτουν τα διευθύνοντα στελέχη και οι διαφημιστές τους, προς τέρψη των θεατών φυσικά! Χαρακτηριστικό – διαχρονικό παράδειγμα είναι η διαφημιστική ‘διαμάχη’ – τρολλάρισμα μεταξύ της Mercedes και της Jaguar. Στις 23 Σεπτεμβρίου του 2013 η Mercedes ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια για να προβάλει το Magic Body Control, ένα σύστημα που ανέπτυξε στα πλαίσια της οδηγικής απόλαυσης. Δείτε το video https://www.youtube.com/watch?v=nLwML2PagbY. Αυτό δεν το άφησαν να περάσει έτσι, και η Jaguar ‘απάντησε’ στις 17 Δεκεμβρίου 2013 με ένα διαφημιστικό σποτ που έδειξε σαφώς τις προτιμήσεις της! Δείτε το video https://www.youtube.com/watch?v=3PQS8SFWNQw . Θεωρήσαμε ότι αξίζει να δείτε αυτά τα δύο βίντεο :)

Η συντακτική ομάδα

Είμαστε δίπλα σας από το 2006 καλύπτοντας τις πραγματικές επιχειρηματικές σας ανάγκες