spiderweb.gr - background
© Copyright 2006-2014 SpiderWeb.gr. All Rights Reserved. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Powered By DixanSoft.com
Loading..

Κατασκευή ιστοσελίδων

Εσείς έχετε σωστή διαδικτυακή παρουσία;

Η SpiderWeb προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε στην κατασκευή ιστοσελίδων πετυχαίνοντας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία. Αύξηση επισκεψιμότητας – προσέλκυση νέων πελατών – διεύρυνση του τζίρου

slider background
cloud cloud cloud mountains icon pilon clipart plain icon plain icon cloud image

Απογειώνουμε την παρουσία σας

στο διαδίκτυο

slider background

Joomla Experts

Κατασκευή Joomla Templates, Components, Modules, Plugins

Οι Joomla προγραμματιστές μας είναι ειδικοί να σας παρέχουν ολοκληρωμένη λύση για υπηρεσίες που σχετίζονται με Joomla εφαρμογές. Περισσότερες πληροφορίες

slider background

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Προσφέρουμε επιτυχημένο SEO – Προβολή / Διαφήμιση στο Internet

Προωθήστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης

slider background

SEO

Είναι πλέον δεδομένο ότι οι χρήστες του Internet χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Το να έχει όμως μια εταιρεία ιστοσελίδα στο Internet δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα είναι και επιτυχημένη και θα τη βρίσκουν οι υποψήφιοι πελάτες. Πολλές ιστοσελίδες, ενώ είναι καλοσχεδιασμένες και με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, δεν βρίσκονται στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης με αποτέλεσμα να μην έχουν ιδιαίτερες πωλήσεις.

Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει γίνει βελτιστοποίηση και δεν έχει την κατάλληλη υποδομή για τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς δεν έχει γίνει Search Engine Optimization (SEO).

Τι είναι τοSEO (Search engine Optimization)

To SEO είναι μια σειρά από ενέργειες και τεχνικές που γίνονται σε μια ιστοσελίδα που σκοπό έχουν να ανεβάσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google, Yahoo, Bing) όταν οι χρήστες ψάχνουν στο Internet με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. Σε γενικές γραμμές αφορούν ενέργειες που γίνονται και στον κώδικα της ιστοσελίδας και στα περιεχόμενα / δομή του και σε εξωτερικούς παράγοντες (π.χ. links από άλλες ιστοσελίδες, social media marketing).

Γιατί το SEO είναι βασικό

  • Ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών του Internet δεν ‘ανοίγουν’ πάνω από τις πρώτες 5-10 σελίδες της λίστας των μηχανών αναζήτησης για αυτό που ψάχνουν. Αν δεν είστε εκεί απλώς δεν σας βρουν χάνοντας έτσι σε πωλήσεις!
  • Αν εμφανίζεστε στις πρώτες σελίδες των μηχανών αναζήτησης τότε αυξάνει η αναγνωρισιμότητα και το κύρος της επιχείρησής σας, και αυτό γιατί οι χρήστες τη θεωρούνε επιτυχημένη. Είναι πλέον δεδομένο ότι οι χρήστες του Internet χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να βρουν αυτό που ψάχνουν. Το να έχει όμως μια εταιρεία ιστοσελίδα στο Internet δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα είναι και επιτυχημένη λόγω του γεγονότος ότι εμφανίζεται ψηλά στην λίστα
  • Αν δεν έχετε παρουσία στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης τότε αφήνετε τους ανταγωνιστές σας να κερδίζουν το μερίδιο από την αγορά των πωλήσεων που γίνονται μέσω Internet. Βγείτε πάνω από τους ανταγωνιστές σας και κερδίστε αυτό το κομμάτι της αγοράς εσείς!
  • Αύξηση της ροής επισκεπτών στην ιστοσελίδας το οποίο με την σειρά του οδηγεί σε μεγαλύτερη διαφήμιση της επιχείρησής σας με τελικό απτό αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων. Μετατρέψτε τις επισκέψεις σε πωλήσεις!
  • Ένα επιτυχημένο SEO μπορεί να είναι πιο προσοδοφόρο απ’ότι 3 πωλητές μαζί! Π.χ. μπορεί να χρειαστεί να δώσετε 1500 - 2000 ευρώ για το SEO αλλά να σας φέρει κέρδη που αν προσλαμβάνατε 3 πωλητές με μισθό 1000 ευρώ τον μήνα να μην σας έφερναν ούτε σε ένα χρόνο

Πλεονεκτήματα SEO

  • Το SEO στοχεύει κατευθείαν σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα σας. Δεν είναι μια απλή καταχώρηση σε ένα γενικό κατάλογο ή έντυπο περιοδικό που ένας υποψήφιος πελάτης σας, το ξεφυλλίζει χωρίς κάτι να ψάχνει. Ο χρήστης που βλέπει της ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις της λίστας έψαξε για τα προϊόντα / υπηρεσίες σας χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, που σημαίνει ενδιαφέρεται να βρει αυτό που πουλάτε. Αυτό σημαίνει άμεσες πωλήσεις και στοχευμένη προσέγγιση πελατών
  • ΤΟ SEO είναι οικονομική μέθοδος διαφήμισης σε σχέση με άλλα μέσα (ραδιόφωνο, περιοδικά, κανάλια κτλ) διότι πρώτον, έχει μόνο επιβάρυνση του ΦΠΑ (όχι αγγελιόσημο κ.α.), δεύτερον, δεν χρειάζεται να γίνει ξανά η ίδια δαπάνη (όπως π.χ. με την ανανέωση της διαφήμισης στο περιοδικό ή στο ραδιόφωνο) παρά μόνο (ίσως) μια μηνιαία συνδρομή συντήρησής του και τρίτον θα παραμείνει στο Internet για πάντα μέχρι να διαγράψετε την σελίδα σας από τον server
  • Άμεση απόσβεση της επένδυσης διότι η αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος από κάποιον χρήστη μετατρέπεται, με την πώληση, σε κέρδος για σας και συνεπώς μεγαλύτερη απόδοση κόστους / κέρδους
  • Το SEO κάνει την μετατροπή μιας ιστοσελίδας σε επιτυχημένη ιστοσελίδα
  • Το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών του Internet (περίπου 70-80%) όταν ψάχνουν κάτι πατάνε στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, δεν πατάνε στις διαφημίσεις του Adwords. Συνεπώς είτε είστε πρώτοι είτε όχι στο Adwords κάθε μέρα χάνετε χρήματα από τις χαμένες αναζητήσεις
  • Το κόστος της διαφήμισης μέσω Adwords συνεχώς αυξάνεται (pay per click). Συνεπώς είναι πιο οικονομική λύση το SEO παρά μια Adwords καμπάνια
  • Τα οργανικά αποτέλεσμα των μηχανών αναζήτησης, έχουν δείξει έρευνες, ότι θεωρούνται από τους χρήστες του Internet πιο αξιόπιστα σε σχέση με τα πληρωμένα (π.χ. Adwords) σε ποσοστό περίπου 60%.
  • Τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης έχουν μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπών (conversion rate) περίπου 20% σε σχέση με τα πληρωμένα (π.χ. Adwords) που σημαίνει αυτόματα περισσότερες πωλήσεις από τα οργανικά αποτελέσματα σε σχέση με τα πληρωμένα.

Βήματα Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδας

  1. Καταγραφή όλων των στοιχείων που αφορούν την ιστοσελίδα σας
    1. Θέση που βρίσκεται στις μηχανές αναζήτησης με συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά
    2. Ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των τρωτών σημείων της σελίδας
    3. Ανάλυση του κώδικα ως ποιο βαθμό έχει γίνει βελτιστοποίηση
    4. Ανάλυση στατιστικών στοιχείων επισκεψιμότητας
  2. Καλή διερεύνηση, μελέτη και επιλογή των κατάλληλων λέξεων κλειδιών. Έρευνα τι ψάχνουν να βρουν οι πελάτες σας
  3. Έρευνα, καταγραφή και αξιολόγηση του κλάδου και του ανταγωνισμού και γενικά και σε σχέση με τις λέξεις κλειδιά που επιλέχθηκαν
  4. Αναπροσαρμογή και διόρθωση του κώδικα της ιστοσελίδας με βάση των λέξεων κλειδιών που επιλέχθηκαν
  5. Αναπροσαρμογή και εμπλουτισμός όπου χρειάζεται της δομής και των περιεχομένων της ιστοσελίδας με βάση τις λέξεις κλειδιά που επιλέχθηκαν
  6. Διαμόρφωση περιεχομένου με πλούσιο πρωτότυπο κείμενο
  7. Καταχώρηση της ιστοσελίδας σε θεματικούς καταλόγους και μηχανές αναζήτησης
  8. Ανάπτυξη συνδέσμων από άλλες ιστοσελίδες προς την δική μας (στρατηγική δεσμών – link building)
  9. Προώθηση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης / blogs / forums κ.α.
  10. Παρακολούθηση στατιστικών, ανατροφοδότηση και επαπροσδιορισμός στόχων

Κοστολόγηση

Όλοι οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων πλέον γνωρίζουν για το SEO και την σπουδαιότητά του και αναρωτιούνται πόσο κοστίζει. Πρέπει εδώ να διευκρινίσουμε ότι το SEO δεν είναι κάτι που προστίθεται στην σελίδα και τελειώνει εκεί η δουλειά. Δεν είναι τόσο απλό. Είναι μια σειρά ενεργειών που πρέπει να γίνουν ανάλογα με την ιστοσελίδα που βελτιστοποιείται. Συνήθως οι υπηρεσίες SEO ενσωματώνονται, ως ένα βαθμό, κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας. Ανεξάρτητα σε ποιο βαθμό και σε τι μέγεθος έχει γίνει η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μπορεί το SEO να υπάρξει ως ανεξάρτητη υπηρεσία και αργότερα.

Οι παράγοντες κοστολόγησης του Search Engine Optimization είναι οι εξής:

  1. σε πόσες και ποιες λέξεις κλειδιά θέλουμε να γίνει η βελτιστοποίηση
  2. ποιος είναι ο ανταγωνισμός σ’αυτές τις λέξεις κλειδιά (πόσο δημοφιλείς είναι)
  3. πόσο ισχυρό SEO έχουν οι ανταγωνίστριες ιστοσελίδες που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις
  4. τον όγκο περιεχομένου, την δομή και την πολυπλοκότητα της ιστοσελίδας
  5. σε τι κατάσταση βρίσκεται η ιστοσελίδα και τι επεμβάσεις πρέπει να γίνουν σε αυτήν

Λόγω των αστάθμητων αυτών παραμέτρων είναι δύσκολο να καθοριστεί γενικό κοστολόγιο. Συνεπώς το πόσο κοστίζει η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας προκύπτει κατά περίπτωση. Π.χ διαφορετικό κοστολόγιο έχει να φτάσεις μια ιστοσελίδα στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης με μια δημοφιλής λέξη / φράση κλειδί π.χ ‘ξενοδοχείο’ που βγάζει πάνω από 10 εκατομμύρια αποτελέσματα και διαφορετικό με μια χαμηλής ανταγωνιστικότητας λέξη / φράση κλειδί π.χ ‘κάγκελα inox’ που βγάζει 50 χιλιάδες αποτελέσματα. Επίσης διαφορετικό κοστολόγιο έχει μια ιστοσελίδα που έχει ήδη κάπως καλή δομή, ικανοποιητικά κείμενα και σε κάποιο βαθμό SEO κώδικα από μια σελίδα άναρχα δομημένη, φτωχή σε κείμενα και κακογραμμένο κώδικα. Συνεπώς το SEO μιας ιστοσελίδας μπορεί να κυμαίνεται από μερικές εκατοντάδες ευρώ μέχρι μερικές χιλιάδες.

Το βασικότερο όμως που θα πρέπει να απασχολεί έναν επιχειρηματία είναι αν θα ξοδέψει αποδοτικά τα χρήματά του για την βελτιστοποίηση και προώθηση της ιστοσελίδας του. Αν π.χ. κάνει μια επένδυση με χαμηλό κόστος αλλά δεν αυξήσει τις πωλήσεις του τότε αυτή θα είναι μια ακριβή επένδυση. Αν όμως κάνει μια επένδυση με αρχικό μεγάλο κόστος αλλά έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων και την άνοδο της επιχείρησης τότε αυτή θα είναι μια φτηνή επένδυση. Ένας έξυπνος και διορατικός επιχειρηματίας δεν φοβάται να κάνει επενδύσεις όταν ξέρει ότι αυτές θα δώσουν νέα ώθηση στην εταιρεία του.

Επίσης μπορεί να καθοριστεί και μηνιαίο κοστολόγιο για την συντήρηση της ιστοσελίδας. Το ότι βρεθήκατε στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης δεν σημαίνει ότι θα παραμείνετε για πάντα εκεί! Ως γνωστόν οι αλγόριθμοι κατάταξης των μηχανών αναζήτησης εξελίσσονται και τροποποιούνται με αποτέλεσμα να αλλάζει η κατάταξη των αποτελεσμάτων. Επίσης οι ανταγωνιστές σας και αυτοί κάνουν αγώνα δρόμου για την κορυφή και κατά συνέπεια μπορούν με την πάροδο του χρόνου (και με τη χρήση παρόμοιας διαφημιστικής καμπάνιας) να βρεθούν πιο ψηλά από σας. Για να διατηρηθείτε στην κορυφή χρειάζοται μια σειρά ενεργειών που πρέπει να γίνονται. Αυτό σας το εξασφαλίζει η μηνιαία συντήρηση της ιστοσελίδα σας. Ακόμη και μηνιαία συντήρηση να μην γίνεται και βρεθεί η ιστοσελίδα σας μετά από καιρό εκτός δεκάδας – εικοσάδας, το κοστολόγιο για να ξαναβρεθεί στην πρώτη δεκάδα δεν θα είναι ιδιαίτερα υψηλό (όπως της αρχικής βελτιστοποίησης) λόγω της ήδη καλής υποδομής.

Η διαδικασία που ακολουθείται σχετικά με την κοστολόγηση είναι η εξής:

Με την εντολή υλοποίησης καταβάλλεται προκαταβολή το 30% του συνολικού κόστους* και στη συνέχεια, καθώς ανεβαίνει η ιστοσελίδα στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης, θα γίνεται η σταδιακή εξόφληση του λογαριασμού. Όταν βρεθεί στην πρώτη σελίδα γίνεται πλέον η συνολική εξόφληση. Όπως είναι γνωστό το SEO έχει μετρήσιμα αποτελέσματα. Αν έχει πετύχει τους στόχους του, η ιστοσελίδα βρίσκεται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Η βελτιστοποίηση ολοκληρώνεται όταν η ιστοσελίδα βρεθεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα (π.χ. 6-10 μέρες) στην πρώτη σελίδα. Έτσι θεωρείται ότι ο στόχος έχει επιτευχθεί.  Αν δεν επιτευχθεί ο στόχος δεν καταβάλλεται ολόκληρη την αμοιβή αλλά μέχρι το σημείο που επιτεύχθηκε.

Εκτός του οικονομικού κόστους του SEO υπάρχει και το χρονικό. Που σημαίνει ότι για να δώσει καρπούς η βελτιστοποίηση χρειάζεται κάποιος χρόνος. Αυτός εξαρτάται από την ανταγωνιστικότητα των λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιήθηκαν, την παλαιότητα της ιστοσελίδας, πόσο συχνά ανανεώνεται, την ποιότητα των περιεχομένων της κ.α. Η google δεν ‘αντιλαμβάνεται’ την επόμενη μέρα τις αλλαγές που γίνονται και χρειάζεται χρόνο για τη διαφοροποίηση στην κατάταξη. Επίσης το όλο εγχείρημα της βελτιστοποίησης είναι χρονοβόρο και κοπιαστικό μιας και δεν εφαρμόζουμε παράνομες τεχνικές για την απότομη αύξηση των θέσεων κατάταξης. Όλα γίνονται με ορθόδοξο τρόπο ώστε και να έχει σταθερότητα αυτό πού επιδιώκουμε αλλά και για να μην ‘τιμωρήσει’ η google την ιστοσελίδα λόγω χρήσης παράνομων τεχνικών (την βάζει σε sandbox και εμφανίζεται πολύ μακριά από τις πρώτες θέσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα)

Είμαστε δίπλα σας από το 2006 καλύπτοντας τις πραγματικές επιχειρηματικές σας ανάγκες