spiderweb.gr - background
© Copyright 2006-2014 SpiderWeb.gr. All Rights Reserved. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Powered By DixanSoft.com
Loading..

Κατασκευή ιστοσελίδων

Εσείς έχετε σωστή διαδικτυακή παρουσία;

Η SpiderWeb προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε στην κατασκευή ιστοσελίδων πετυχαίνοντας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία. Αύξηση επισκεψιμότητας – προσέλκυση νέων πελατών – διεύρυνση του τζίρου

slider background
cloud cloud cloud mountains icon pilon clipart plain icon plain icon cloud image

Απογειώνουμε την παρουσία σας

στο διαδίκτυο

slider background

Joomla Experts

Κατασκευή Joomla Templates, Components, Modules, Plugins

Οι Joomla προγραμματιστές μας είναι ειδικοί να σας παρέχουν ολοκληρωμένη λύση για υπηρεσίες που σχετίζονται με Joomla εφαρμογές. Περισσότερες πληροφορίες

slider background

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Προσφέρουμε επιτυχημένο SEO – Προβολή / Διαφήμιση στο Internet

Προωθήστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης

slider background

Σχεδιασμός Ηλεκτρονικού Καταστήματος – eshop

Πολλοί επιχειρηματίες, μη γνωρίζοντας τη φιλοσοφία που διέπει το σχεδιασμό και τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, λανθασμένα πιστεύουν ότι ένα eshop είναι το καλάθι αγορών – shopping cart. Ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop είναι η συνολική λειτουργία πωλήσεων προϊόντων / υπηρεσιών μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο και το καλάθι αγορών αποτελεί ένα μόνο ‘εργαλείο’ από τα πολλά που θα πρέπει να διαθέτει. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η δημιουργία ενός eshop – ηλεκτρονικού καταστήματος, που θα πρέπει με επιτυχία να εντάξει την επιχείρηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αποτελεί μια σημαντική επιχειρηματική κίνηση και θα πρέπει να σχεδιαστεί με μελέτη, σοβαρότητα, υποστήριξη και συνεχή συνεργασία με την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή του και όχι βεβιασμένα / χωρίς σχεδιασμό.

Για να καταλάβουμε τι είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να το δούμε σαν μια εικόνα ενός φυσικού καταστήματος. Σαν να προσπαθούμε να ‘στήσουμε’ ένα πραγματικό κατάστημα, ας πούμε για παράδειγμα ένα κατάστημα ηλεκτρικών ειδών. Πριν ξεκινήσουμε τη λειτουργία του θα πρέπει να προμηθευτούμε το εμπόρευμα, να στήσουμε μια ελκυστική βιτρίνα και να φροντίσουμε για την εξυπηρέτηση του πελάτη όταν θα μπει στο κατάστημα. Στη συνέχεια θα πρέπει να φροντίσουμε τις διαφημιστικές ενέργειες που θα κάνουμε για να προβάλουμε την επιχείρησή μας (π.χ. ταμπέλα, ταπετσαρίες, επαγγελματικές κάρτες, φυλλάδια, ραδιοφωνική διαφήμιση κ.λπ.). Επίσης θα πρέπει να εξασφαλίσουμε τη λειτουργία διεκπεραίωσης μιας αγοράς (επιλογή προϊόντων από τον πελάτη, τιμολόγηση, πληρωμή, συσκευασία, έκδοση απόδειξης).

Το καλάθι αγορών – shopping cart, που αναφέραμε παραπάνω ότι γίνεται πολλές φορές σύγχυση με το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ο μηχανισμός εκείνος του eshop που αναλαμβάνει την παρουσίαση των προϊόντων, τη βοήθεια προς τον χρήστη να επιλέξει αυτό που θέλει και τη διεκπεραίωση της αγοράς. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα και φυσικά δεν είναι το εργαλείο που θα φέρει τους πελάτες μέσα στο eshop. Και ειδικά αυτό το τελευταίο είναι και το πιο σημαντικό. Τι να το κάνεις το ηλεκτρονικό κατάστημα όταν κανένας δεν μπορεί να σε βρει και κανένας δεν μπαίνει μέσα να αγοράσει;

Το να ανεβάσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop στο internet είναι ένα μικρό ποσοστό της δουλειάς που πρέπει να γίνει! Και φυσικά πρέπει να είναι άρτιο αισθητικά, λειτουργικό, φιλικό προς τον υποψήφιο πελάτη και όλα τα υπόλοιπα αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό… To μεγαλύτερο ποσοστό της επιτυχίας του είναι η διαφημιστική καμπάνια που πρέπει να τρέξετε! Χωρίς διαφήμιση μην περιμένετε να κάνετε πωλήσεις. Ανακεφαλαιώνοντας τονίζουμε ότι η σωστή λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος θα πρέπει απαραιτήτως να περιλαμβάνει και διαφημιστικές ενέργειες και φυσικά δεν είναι αυτονόητες και αυτοεκτελούμενες με τη δημοσίευση ενός eshop στο διαδίκτυο.

Πριν κάποιος πελάτης, σου παραγγείλει κάποιο προϊόν θα πρέπει πρώτα να μπει στο κατάστημά σου. Όσο καλό ηλεκτρονικό κατάστημα και αν έχεις, θα είναι ανούσιο αν δεν καταφέρεις να βάλεις υποψήφιους πελάτες μέσα. Συνεπώς, το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι, θα πρέπει να γίνει σωστός σχεδιασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος – eshop καθώς και να αποφασιστούν οι προωθητικές ενέργειες διαφήμισης που είναι απαραίτητες να γίνουν.

Ένα άλλο βασικό συστατικό της επιτυχίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η έρευνα αγοράς. Όπως θα έκανες και για το φυσικό σου κατάστημα: να ψάξεις την εμπορικότητα του δρόμου, τι καταστήματα υπάρχουν τριγύρω, τι είδους πελατεία περνάει από κει, οι ανταγωνιστές σου τι προσφέρουν, τι στρατηγικά πλεονεκτήματα έχεις και πως θα τα προβάλεις, το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με το eshop. Θα πρέπει να οργανωθεί μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς ώστε να στεφτεί με επιτυχία η προσπάθεια.

Επίσης θα πρέπει να υπολογίζει η επιχείρηση που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο – και τονίζουμε τη λέξη ‘επιτυχία’ – ότι είναι απαραίτητο να διαθέτει τις υποδομές για το υποστηρίξει. Ας μην ξεχνάμε ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχει παρόμοιες ανάγκες και απαιτήσεις όπως ένα φυσικό κατάστημα εκτός μόνο από το φυσικό χώρο πωλήσεων. Όλα τα υπόλοιπα τμήματα θα πρέπει να υπάρχουν και μάλιστα να λειτουργούν αποτελεσματικότερα απ’ότι το φυσικό κατάστημα, λόγω της έλλειψης προσωπικής επαφής με τον πελάτη. Θα πρέπει δηλαδή να αποδελτιώνονται εγκαίρως οι παραγγελίες, να συγκεντρώνονται τα προϊόντα, να τιμολογούνται, να συσκευάζονται, να αποστέλνονται, να απαντώνται τα μηνύματα, να διαχειρίζονται οι επιστροφές και οι ελλείψεις κ.λπ.

Εν κατακλείδι δεν θα πρέπει να παίρνεται αβίαστα η απόφαση ενεργοποίησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος από μια επιχείρηση γιατί υπάρχει ορατός ο κίνδυνος της αποτυχίας. Θα πρέπει να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί σωστά για να έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η ομάδα της Spiderweb έχει και την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να σας κατασκευάσει ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες.

Είμαστε δίπλα σας από το 2006 καλύπτοντας τις πραγματικές επιχειρηματικές σας ανάγκες