spiderweb.gr - background
© Copyright 2006-2014 SpiderWeb.gr. All Rights Reserved. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Powered By DixanSoft.com
Loading..

Κατασκευή ιστοσελίδων

Εσείς έχετε σωστή διαδικτυακή παρουσία;

Η SpiderWeb προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε στην κατασκευή ιστοσελίδων πετυχαίνοντας μια ολοκληρωμένη διαδικτυακή παρουσία. Αύξηση επισκεψιμότητας – προσέλκυση νέων πελατών – διεύρυνση του τζίρου

slider background
cloud cloud cloud mountains icon pilon clipart plain icon plain icon cloud image

Απογειώνουμε την παρουσία σας

στο διαδίκτυο

slider background

Joomla Experts

Κατασκευή Joomla Templates, Components, Modules, Plugins

Οι Joomla προγραμματιστές μας είναι ειδικοί να σας παρέχουν ολοκληρωμένη λύση για υπηρεσίες που σχετίζονται με Joomla εφαρμογές. Περισσότερες πληροφορίες

slider background

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης.

Προσφέρουμε επιτυχημένο SEO – Προβολή / Διαφήμιση στο Internet

Προωθήστε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στις πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης

slider background

Το SEO άλλαξε

Μια από τις καλύτερες ειδικούς στο SEO παγκοσμίως, η Jill Whalen, δήλωσε ότι σταματάει την καριέρα της στο SEO μιας και η google πλέον δουλεύει! Ανέφερε ‘I no longer need to be the voice “reason in the industry.” Why? Because Google now works. The tricks to beat and spam Google, Whalen said, no longer work as well. … this means, my friends, that my work here is done’ πηγή πηγή

Αυτό σημαίνει ότι το SEO ‘πέθανε’; Αυτό αναρωτιούνται και πολλοί ειδικοί της βιομηχανίας του SEO παγκοσμίως καθώς και ιστοσελίδες διεθνούς κύρους όπως η forbes, η guardian και πολλές άλλες. Αυτή είναι μια ερώτηση που μας την κάνουν και εδώ στην SpiderWeb πολλοί από τους συνεργάτες μας. Η αλήθεια είναι ότι το SEO δεν πέθανε αλλά έχει πεθάνει με τη μορφή που ασκούνταν εδώ και πολλά χρόνια, ο τρόπος που λειτουργούσε.

Η google έχει δηλώσει ότι ο αλγόριθμός της έχει αλλάξει εδώ και καιρό. Χρησιμοποιεί πλέον τους αλγόριθμους panda και penguin τους οποίους ανανεώνει συνεχώς. Επιπλέον ενεργοποίησε το Σεπτέμβριο του 2013 και έναν καινούργιο αλγόριθμο, τον Hummingbird τον οποίο προσανατολίζει να λειτουργεί με έναν πιο ‘ανθρώπινο’ τρόπο για να αλληλεπιδρά με τους χρήστες και να προσφέρει μια πιο άμεση απάντηση στις αναζητήσεις τους. Ορισμένοι ειδικοί του seo υποστηρίζουν ότι η google δεν έχει ανθρώπινη υπόσταση ώστε να βλέπει ποιοι είμαστε και γι΄αυτό πρέπει να της το δείχνουμε. Εμείς στην SpiderWeb διαφωνούμε με αυτή τη λογική διότι πιστεύουμε ότι πίσω από τη google και τους αλγορίθμους της, κρύβονται χιλιάδες άνθρωποι, καταξιωμένοι επιστήμονες, έξυπνοι αναλυτές, τεχνοκράτες, γνώστες του internet που προσπαθούν να μας δώσουν αποτελέσματα στις αναζητήσεις μας όπως θα σκεφτόμασταν εμείς. Επιδίωξή τους είναι να λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης όπως λειτουργούμε εμείς στο διαδίκτυο, όπως σκεφτόμαστε όπως βλέπουμε. Να μας είναι χρήσιμη και αποτελεσματική.

Τον παραπάνω ισχυρισμό, ότι το SEO πέθανε με τον τρόπο που λειτουργούσε, το επιβεβαιώνει και η έρευνα του searchmetrics.com για το 2013 όπου δείχνει τους παράγοντες που δίνει έμφαση η google για την κατάταξη των ιστοσελίδων στα οργανικά της αποτελέσματα. Στην έρευνα αυτή φαίνεται η σημασία που δίνει η google από την παρουσία μιας επιχείρησης στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Άλλωστε το έχει επιβεβαιώσει και η ίδια ότι ο αλγόριθμός της λαμβάνει σοβαρά υπόψη την κίνηση που καταγράφει μια εταιρεία στα social media, δηλαδή κάθε like, κάθε post, κάθε share, κάθε retweet που γίνεται από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γύρω από το όνομα της.

Και εμείς σαν SpiderWeb πιστεύουμε ότι είναι απολύτως λογικό αυτό. Πλέον το πλήθος των χρηστών που έχουν παρουσία σε ένα ή περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τεράστιο. Όλο αυτό το πλήθος έχει το κριτήριο και επιβραβεύει / αναδεικνύει ή παραγκωνίζει μια επιχείρηση. Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν δύο εξαγωγικές εταιρείες που προωθούν Ελληνικά προϊόντα στο εξωτερικό. Η μια έχει 20 χιλιάδες like στη σελίδα της στο facebook, τα post της αναδημοσιεύονται από πολλούς χρήστες, το ίδιο και τα tweet της, έχει παρουσία σε blogs και forums και γενικά συγκεντρώνει μεγάλο πλήθος από fans στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η δεύτερη εταιρεία συγκεντρώνει 10 χιλιάδες like στη σελίδα της στο facebook χωρίς τόσο έντονη επιβράβευση από τους χρήστες των social media. Αυτή τη διαφορά είναι λογικό να τη λάβει σοβαρά υπόψη και η google στην κατάταξή τους στα οργανικά της αποτελέσματα. Πλέον, όπως αναφέραμε και παραπάνω, η google θέλει να λειτουργεί (να βλέπει και να σκέφτεται) όπως ένας άνθρωπος.

Παλιότερα οι εταιρείες ξόδευαν υπέρογκα ποσά για να καταφέρουν να εμφανίζονται σε όσο υψηλότερη θέση μπορούσαν στα οργανικά αποτελέσματα της google ασχέτως αν ‘άξιζαν’ αυτή τη θέση από άποψη υπηρεσιών / προϊόντος κ.λπ. Χρησιμοποιούσαν τεχνικές για να ‘ξεγελάσουν’ τις μηχανές αναζήτησης και να ανεβάζουν τη θέση της ιστοσελίδας σε μεγαλύτερη από αυτή των ανταγωνιστών της. Οι SEO experts εστίαζαν περισσότερο στο να ικανοποιούν τις ανάγκες των μηχανών αναζήτησης ξεχνώντας και παραγκωνίζοντας την ανάγκη να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των πελατών της επιχείρησης. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, οι εταιρείες, που απλά ικανοποιούσαν τις μηχανές αναζήτησης αντί τους ίδιους τους πελάτες τους, να χάνουν τους πελάτες τους. Βρισκόταν ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της google αλλά το conversion rate (η μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη) έφτανε στο ναδίρ. Αυτό είναι λάθος. Μια ιστοσελίδα είναι η ηλεκτρονική παρουσία μια επιχείρησης. Ο σκοπός μια επιχείρησης είναι να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της. Το ίδιο πρέπει να κάνει και η ιστοσελίδα της και όχι απλά να ικανοποιεί τη google.

Αυτό το συνειδητοποίησαν πλέον και οι ειδικοί του SEO και του marketing και κατάλαβαν ότι κάθε ενέργειά τους πρέπει να στοχεύει στον άνθρωπο και όχι αποκλειστικά στις μηχανές αναζήτησης. Αυτές θα ακολουθήσουν… Ο κύριος στόχος πρέπει να είναι ο πελάτης, δηλαδή ο άνθρωπος και πως θα τον ευχαριστήσουμε. Και πολλοί άνθρωποι είναι συγκεντρωμένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου εκεί, το μείζον είναι η ανθρώπινη άποψη, προτίμηση, επιβράβευση κ.λπ. Και φυσικά δεν θα μπορούσε η google να μην λαμβάνει πλέον υπόψη τη δύναμη των πολλών και να επιβραβεύει και αυτήν.

Και πως ικανοποιούμε τους πελάτες μας; Με αυθεντικό, πλούσιο, υψηλής ποιότητας και ειλικρινές περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας. Με προβολή των στρατηγικό μας πλεονεκτημάτων. Με ανάδειξη της διαφορετικότητας και του ταλέντου μας. Αυτό θα ικανοποιήσει και τους υποψήφιους πελάτες μας αλλά και τους fans μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα μας επιβραβεύσουν.

Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν; Πως θα καταφέρουμε να αναδείξουμε μια ιστοσελίδα; Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι θα πρέπει να γίνει σωστός συνδυασμός όλων των ‘όπλων’ που διαθέτουμε στη φαρέτρα μας. Να ασκήσουμε σωστό και ολοκληρωμένο μάρκετινγκ. Θα πρέπει:

Α) να εστιάσουμε καταρχάς στην content marketing στρατηγική. Αυτό σημαίνει δημιουργία και προώθηση πρωτότυπου περιεχομένου, προσανατολισμένο στα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών / προϊόντων της επιχείρησης και την ικανοποίηση των υποψήφιων πελατών που μας επισκέπτονται. Άλλωστε, όπως αναφέραμε, και οι μηχανές αναζήτησης πλέον, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην αυθεντικότητα και πρωτοτυπία του περιεχομένου, οπότε πετυχαίνουμε το διπλό στόχο που θέλουμε

Β) white hat SEO τακτική. Το search engine optimization θα πρέπει να επιτελέσει το σωστό ρόλο που περιγράφει, δηλαδή βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης. Με τη χρήση black hats και αρκετές φορές grey hats τακτικές προώθησης από τους ‘ειδικούς’ του SEO, το SEO συνδέθηκε, άδικα κατά τη γνώμη μας, με προσπάθεια ‘εξαπάτησης’ των μηχανών αναζήτησης. Και φυσικά οι μηχανές αναζήτησης, ειδικά η google με τους κυριότερους αλγόριθμους panda / penguin / hummingbird, τιμωρούν αυτή την προσπάθεια με μεταφορά της ιστοσελίδας σε sandbox. Θα πρέπει λοιπόν να αναδείξουμε την ιστοσελίδα στις μηχανές αναζήτησης με σωστή white hat SEO τακτική

Γ) social media marketing – προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα πρέπει η επιχείρηση να έχει μια σωστή και ολοκληρωμένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου θα παρουσιάζεται όλη η εικόνα της. Να δημιουργήσει το δικό της δίκτυο από fans όπου θα διαδίδουν τα post που δημοσιεύει, θα κάνουν like σ’αυτά που τους αρέσουν, θα κάνουν retweet, θα διαβάζουν τα άρθρα στο blog της, θα βλέπουν τα video στο κανάλι της στο youtube, θα συμμετάσχουν στους κύκλους της στο google+ κ.λπ.

Συνοψίζοντας λοιπόν, θα λέγαμε ότι, το social media marketing είναι ένα (μεγάλο) κομμάτι πλέον της συνολικής μάρκετινγκ στρατηγικής που πρέπει να ακολουθηθεί για να επιτευχθεί ο στόχος που δεν είναι άλλος από την ανάδειξη μια επιχείρησης και των υπηρεσιών / προϊόντων της στον κόσμο του διαδικτύου._

Είμαστε δίπλα σας από το 2006 καλύπτοντας τις πραγματικές επιχειρηματικές σας ανάγκες